Brunett Ekk!

Hejsan allihopa!

Första inlägget från min super coola nya blogg "brunettekk". Kär vän som tipsade mig om att skaffa blogg nämner ej denna pajas namn. Förstår egentligen inte varför man ska ha detta för, någon som har ett svar på det?

Dagen har varit lugn varit ledig från skolan *Woho*. Mest hjälpt till och rensat upp i vardagsrummet efter helgens "tuffa" arbete. I detta nu sitter jag med min kära vän Viktor Noring (för er som vill veta mer om denna fantastiska människa sätter jag upp en mycket intressant artikel om honom ifrån trelleborgsallehanda, http://www.trelleborgsallehanda.se/article/20090318/SPORT/409198174/2104/TFF/&/Norings-skada-mindre-allvarlig-an-befarat ). Vi sitter och snackar skit om livet och spelar ett väldigt roligt och underhållande spel vid namn heroes3, för er idioter som inte vet vad detta är så beklagar jag. Ett spel ni måste ha spelat i era liv.

Det var allt från mig denna kyliga marskväll.

Viktor sänder er en varm hälsning också.

Kingen!

Kommentarer
Postat av: migi !

duti ek!

2009-03-25 @ 21:57:12
Postat av: migi !

duti ek!

2009-03-25 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0