Brunett Ekk - Dag Två!

Hallå igen kära läsare!

Dagen i sig har varit riktigt lugn, skola och sedan hängt med syskonen Noring. Dagen började med en lugn engelsk lektion med att skriva en uppsats om hur musiken har för inverkan i folks liv, ruskigt segt men stark som jag är så skrev jag en stark och känslosam uppsats om hur musiken kan förändra ditt liv i din unga dagar. Dagen fortsatte med en dryg fysiklektion med vår allmänt sega lärare Karmen. Sedan kom vi till dagens höjdpunkt gympa lektionen, dagens lektion bestod av spökboll och innebandy. Först och främst så tog vi ner invandrarna på jorden genom att vinna ett tufft argument om att vi skulle spela innebandy och INTE fotboll. Lektionen slutade med att vårt "dream team" slutade med 7 raka segrar och inga förluster.

Efter ändå en helt okej skoldag drog jag mig hemmåt på min sönder rostade cykel och satte raka vägen hem med min kära vän "Geten". När vi hade precis börjat cykla fick vi bli vittnen till en mycket hemsk upplevelse om att ett litet barn hade precis trillat ifrån sin lilla rosa cykel och börjat gråta, men vi hade inte tid att stanna och kolla läget utan fortsatte hemmåt.

Väl hemma gjorde jag inget ovanligt, satt vid min dator och tog det allmänt lugnt och lyssnade på dagens låt: Celine Dion - It's all coming back to me. Sedan fick jag ett trevligt meddelande från min kära vän R.Noring om att vi skulle slå på en film och dricka nyttig juice och äta danonino. När vi precis hade införskaffat allt till dagens kväll kommer hennes grymt irriterande bror Viktor Noring och förstör stämningen och säger att han också vill komma och se film med oss, svaga som vi är så ger vi med oss och låter denna allmänt irriterande människa komma. Filmen vi såg idag var "Bedtime Stories", en helt okej film inte riktigt topp noch men ändå ganska rolig.

Måste även gratulera min allmänt irriterande vän till hans nya kontrakt med TFF, nu håller vi tummarna att du ska få stå premiären av allsvenskan mot BP lördag nästa vecka, för er som är intresserade lägger jag in en länk om hans kontrakt här, http://fotbollskanalen.se/1.912373/2009/03/26/trelleborg_forlanger_med_malvaktstalang.

Det var allt för mig idag kära läsare ha en fortsatt trevlig kväll Ciao!

Kommentarer
Postat av: migi

enu dutiare ekk ! :)

2009-03-26 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0