Brunett Ekk - Dag Fyra

Hallå trogna läsare!

Hann inte skriva så mycket om gårdagen, glömde helt bort att skriva. Ber så mycket om ursäkt Micki. Gårdagens egentligen största händelse måste jag säga var när jag införskaffade mig en ny mobil. För er som är nyfikna så föll valet på Sony Ericsson w595.



Annars tog jag det bara lugnt med den allmänt störde Viktor Noring igen och den lille pygmen Sniffmeister varav den sistnämnde och jag tog även ett mycket hårt jogging pass på 5 hårda kilometer innan vi drog oss hem mot mig och tog det lugnt med Viktor Noring som redan hade kommit hem till mig och intagit den enormt sköna datastolen.

Idag har man bara hjälpt till i hemmet så vi ska få vårt vardagsrum klart så snabbt som möjligt. Ikväll blir det dock pokerkväll med några grabbar här hemma, önska mig lycka till :)

Just nu händer inte mycket sitter och njuter när hv71 spelar sig till sm-final så jäääääävla göött!

Ni får alla ha en trevlig kväll, det ska jag ha iallafall!

Kommentarer
Postat av: migi:)

wiiie, jag jilar bllåggggekk :)

2009-03-28 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0