Brunett Ekk - Dag Fem.

Godkväll på er mina trogna läsare!

Gårdagens poker spelande kan bara sammanfattas med ett ord - KATASTROF!
Kvällen kan bara beskrivas som ett enda stort skämt när dem två sämsta spelarna vid bordet lyckas komma både etta och tvåa. Men men grattis Martin till vinsten även om du inte förtjänade den. Måste även skriva om Andreas Silfvergberg denna människas alkoholproblem växer sig bara större och större då han igår satt vid bordet med en burk Burn iblandat med absolut päron och försöker därpå att hålla sig nykter och vinna ett parti poker, jaja lycka till med det Andy haha. Får även skylla ifrån mig på min fokusering flög mer mot tven då Sverige spelade vm-kval mot Portugal, även om matchen var enormt tråkig och chansfattig. Måste bara lägga upp en bild på när Majstorovic kissar sönder C.Ronaldo



Aja annars har helgen varit duktigt lugn umgåtts med min allmänt störde kompis Viktor och även hans trevlige syster Rebecca. Har även legat i med min träning har nog kommit upp i ungefär en mil i jogging nu på tre dagar, mycket stolt.

Fortsatt med veckan har den varit ovanligt tråkig då jag åkte på ett väldigt tungt straff av min kompis Fräda för jag vägrade att vaxa av mina ögonbryn även om straffet var tungt är jag fortsatt nöjd med mitt val att ha kvar mina kära ögonbryn. Även ber jag om ursäkt för mitt beteende gentemot dig idag då du äntligen började prata med mig igen.

I detta nu sitter jag och tittar på "Herren på täppan" riktigt sjukt program haha, men imorgon börjar sista veckan innan påsklovet *WOHO*. Veckan börjar som vanligt med två tunga dagars praktik även dem två sista då denna skit firma kommer gå i konkurs på tisdag även min sista dag där, annars onsdagen fortsätter med matteprov känns lugnt och sen på torsdagen är det omprovsdag för min del, tro inte jag är dum i huvudet var sjuk och missade ett prov under denna tid.

Måste även utse två saker nu och det blir veckans album och veckans låt!
Och veckans album blir: Flo Rida - R.O.O.T.S
och veckans låt går till: Travis Garland - Dead and gone.

Nu måste jag gå och avsluta dagens inlägg ha det bra och ta hand om er hälsningar "BrunettEkk".


Kommentarer
Postat av: sniffmeister

alkoholproblem va det ja

2009-04-01 @ 13:54:56
Postat av: carro

Hej sötnos :) va gärna med och tävla i min blogg :)



puss

2009-04-01 @ 14:03:01
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0