Gästbloggare Blondfräda

Tjolahopp.

Dagen började av att man väcks av en vän efter endast sex timmars sömn. Under gårdagen gjordes en musikvideo inspelning och det sågs film, The Notebook <3 mikket fin film. Fin frukost i i solen och sedan blev det 2 filmer under dagens gång mm.
22.00 drog jag och Micki till brunettekk där vi möttes upp av honom och den störde Viktor Noring (Trelleborgs ztjärna) Vi åt glass och snackade shit. Nyring åt sju twisterglassar och tre sandwish :( Det förklarar negerröven </3
Sedan skulle Viktor hem kl. 23.00 och städa rummet  och skulle upp tidigt, så då var vi bara tre kvar. Här har vi nu suttit en bra stund och pratat och nu äter Äkän kartongen till glassen :(  och Micki klagar på en mager fotbollsspelare (HIF-IFK på tv)


Här har vi lilla mig hos min bebiz, dock i en bild med en discokula i huvudet, vilket hände på en fest en gång när jag shakade asset på dansgolvet, trillade  en discokula rätt ner i mitt stackars huvud :( ajaj.


Hoppas vi ses en annan gång!
Puss och Kram från Blondfräda

Kommentarer
Postat av: ELLEN

EKEN! länka, vi ska ju bli kända.

2009-04-11 @ 13:43:07
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: Elin

Ni har väl inte missat min frågestund? Kraaamar på alla er! www.Elliinns.blogg.se

2009-04-12 @ 21:39:24
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0