Brunett Ekk - Vad hände?

Jaha vart fan ska man börja? Gårdagens match var ju bland det sjukaste jag varit med om. Är fortfarande inte säker på att jag hann med och förståt vad som hände igår. För er idioter som inte följer Champions League så vad gårdagens match mellan Chelsea - Liverpool ja iaf topp 5 av matcher genom tiderna i Champions League fotboll. 4-4 och fullt med målvaktstavlor fanns där gott om också. Aja skitsamma Chelsea vidare med 7-5. Tack och adjö Liverpool, men måste även tacka för två vädligt goda matcher.

Nu jävlar blir det semifinal mot Barcelona, vinst? Känns jävligt avlägset i dagsläget. Aja mirakel kan ju hända!

Orkar inte skriva om min dag i skolan över boring!

Just nu sitter jag och försöker slå Akinator men den jäveln slår mig hela tiden! När jag väl slått han ska jag gå och lägga mig ha en fortsatt trevlig kväll. HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0