Brunett Ekk - Påsklov!

Dagen innehåll är grymt tomt, sista skoldagen nu är det PÅSKLOV! *WOHO*. Ni kan ju också fråga altl folk från Mölledal hur jävla stark jag var på gympan idag med mina gryma steps på alla övningar!

Efter gympan fick jag ännu en av alla mina super ideér jag haft här i livet, idag fick jag min kanonidé med att jogga hem från skolan. Halvvägs hem såg jag och "Geten" en väldigt gammal dam bara trilla ihop på en grässlätt, javisst tänkte jag hon ska väl bara sola för det underbara vädret vi hade idag! Men nej denna idiot till tant har trillat och tappat sin lilla ica kasse bredvid, stackars tant. Men när jag kommer där joggandes hör jag hur denna tant vill ha hjälp upp, vafan jag joggar tänker inte stanna för denna idiot som har ramlat, men gentleman som "Geten" är så stannar han på sin cykel och försöker hjälpa denna gamla dam upp men han är alldeles för svag och lyckas inte få upp henne, så supermannen får ju komma till undansättning och hjälpa henne upp. Efter allt detta besvär vi lagt på att hjälpa denna gamla tant, tror ni vi får några pengar? Nej, nu visade det sig att hon precis hade opererat benet så stackars tant hoppas hon inte trillar igen bara!

Senare på dagen gick jag ut med Jennifer drog till ica maxi och käkade två sandwich *MUMS*!

Nu ska jag fan sova och fundera om vår lilla tant fortfarande lever!

Ger er även denna gulliga bild på "Geten" och hans stora kärlek här i livet "Svetlana", någon som har hennes nummer så skriv gärna det till mig, han längtar jääääätte mycket efter henne!


Kommentarer
Postat av: "geten"

wiiieeeee ,,Svetlana har kanske något barn i vår ålder här, vem vet:)

2009-04-03 @ 17:32:15
Postat av: w

2009-04-06 @ 23:39:22
Postat av: eken

hej jaag saknarrrr min blogg men orkaar inte skriva, förlåt

2009-04-06 @ 23:40:08
Postat av: Anonym

Börja skriva igen då din pungråtta

2009-04-08 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0