Brunett Ekk - Nervös och jävligt bajsig!

Kommer inte skriva mycket idag till er kära läsare på grund av att jag är nervös så jag bajsar på mig. It's football day! Och ite vilken fotbollsdag som helst Chelsea - Liverpool, sista 90 minuterna, LET'S GO CHELSEA! Mycket står på spel.

Ett tillägg från dagen är att jag har gått 11000 steg idag *STOLT KILLE*. Dock inte glad över hur det kunde bli så här, vaknade klockan 06:30 käkade frukost åkte till praktiken. POFF där är ingen från firman NÄHÄ bara att masa sig hemmåt med kläder och skor. Smart som jag är så tänker jag *AHA* jag kan ju sätta på min stegräknare, visade sig från min praktik plats och hem är där 5376 steg. Sedan försöker jag få tag på min lärare och tror ni han svarar? ICKE! Jaha på med skorna gå till skolan prata med läraren, jaha dem har lagt ner sin verksamhet, tack så mycket för informationen! Trallar hem igen med mina splitter nya Henri Lloyd skor får ett par helt nya skoskav av dessa jävla skorna börjar halta och känna hur livslusten bara dras ur mig. Äntligen hemma slänger mig i sängen och däckar vaknar igen kl 3 skall sägas att jag somnade kl 10!

Nu ska jag bajsa och sätta mig framför TV:en HEJA CHELSEA! TRUE BLUE!


HAN ÄR KUNG OCH KOMMER AVGÖRA IKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

chelsea!!!

2009-04-14 @ 19:45:30
Postat av: Smalle

vilken grann blogg du har fredrik.

2009-04-15 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0