Brunett Ekk - Långt jävla efter.

Innan jag påbörjar dagens inlägg vill jag bara skriva ett stort förlåt till Micki för att jag bröt avtalet, ber 1000 gånger om ursäkt för detta och hoppas du kan förlåta mig.

Nu till dem senaste dagarnas händelser.

Senast jag skrev var nog i söndaags har jag för mig, har haft två äckliga praktik dagar måndag och tisdag. Blää kan spy på den skiten, bara stå med en jävla borste och borsta i någon jävla stenmjöl mellan plattorna. Turligt nog var detta nog mina sista dagar på den skit firman må den vila i frid.

Idag har inte ett skit hänt i skolan förutom att jag nog skrev mitt sämsta prov genom tidern fruktansvärt vad dåligt det var kan bara spy på mig själv FYFAN!

Har även haft en tävling mot Fräda och Jannice dem senaste 14 dagarna vem som är nyttigast av oss och tränar bäst, har enbart sett Frädas och får säga att jag vann gaaanska enkelt mot henne dock är Jannice seg och vågar nog inte visa hennes resultat, så jag får nog utse mig själv som segrare. Fick precis ett sms av Jannice som säger att hon gav upp efter 5 dagar. KASS!

Annars sista dagen i skolan imorgon sen PÅSKLOV *Woho*. Inget jobbande bara ta det lugnt.

Och nu måste jag dock klaga på den jävla staten, hur fan kan dem vara så dumma att införa denna jävla skitlagen "Ipred", vafan vill dem ha ut med det? Om ni läser detta staten så FY PÅ ER! ta bort denna dumma lag och låt oss ladda ner i fred.

Men ligger inne med en jävla huvudvärk orkar inte skriva mer hoppas du kan förlåta mig Micki!


                           GAMLA GODA TIDER ELLER?

Kommentarer
Postat av: Vinnare!

Din träningsdagbok är kaos varenda dag! Segraren har vi här! applåderar muhahaha

2009-04-01 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0