Brunett Ekk - Återupplivad!

För er läsare som är kvar så ber jag hemskt mycket om ursäkt, har ingen ursäkt på varför jag inte har skrivit mer än brist på inspiration.

Har börjat tänka på vad man ska skriva i sina blogg för att den hela tiden ska vara intressant? Jag menar det är ju skitbull att sitta och läsa om vad folk gör om dagarna, till slut måste ju alla tröttna på det. Dock har mitt öga fastnat för en blogg som jag anser vara den mest roande blogg jag läst på evigheter och det är min käre vän Ellen Cederholms blogg, eecederholm.blogg.se

Så jag sitter här och tänker på vad jag ska göra för att just min blogg ska bli speciell, något förslag? Har inte kommit på något vettigt hitills, har bara kommit på en massa plagiat från andra bloggar. Skriv om ni kommer på något vettigt!

Måste dock berätta om en sak som hände i mitt mycket ensidiga liv, min cykel har stått på skolan nu över lovet för att duktig som jag är har jag tappat den förbaskade nyckeln. Så far och jag åker till skolan idag med reserv nyckeln för att få loss den och till min fasa får jag se hur någon idiot har TOTAL misshandlat min kära cykel! Förstår inte hur någon kan hitta något nöje i att förstöra min älskade cykel. Mitt liv kommer aldrig att vara detsamma utan dig min kära cykel men ska göra mitt bästa för att försöka göra dig hel igen!

Nu ska jag ut och grilla! Årets första grillning för familjen Ekblad (ja jag vet vi är efter i min familj men så har det alltid varit).


Kommentarer
Postat av: ELLEN

såhär blev det. klaga får du göra när vi ses.

2009-04-13 @ 18:31:32
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0